Yeşilsu'da Ambulansa Kar Engeli Aşıldı 02 Ocak 2026, 08:46
Yoğun kar ve tipi nedeniyle yolların kapandığı Yeşilsu Mahallesi’nde Tuşba Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, ambulans geçişi için yolları açarak hastanın güvenli şekilde ana yola ulaştırılmasını sağladı.
Yoğun kar yağışının etkili olduğu Yeşilsu Mahallesi’nde, acil sağlık hizmetlerinin aksamaması için Tuşba Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri harekete geçti. Mahallede hasta bulunduğu bilgisinin alınması üzerine ekipler, kapanan yolları açarak ambulansa eşlik etti.
'Herkes Elinden Geleni Yapıyor'
Yeşilsu Mahallesi sakinleri, "Bu şartlarda hastamızı alıp ambulansa yetiştirdikleri için teşekkür ederiz. Herkes elinden geleni yapıyor." Bir diğer hasta yakını ise, "hastamız vardı yollqr kardan dolayı kapalıydı. Tuşba belediyesine ulaştık ve ambulansa eşlik ederek yolu açtılar," Kar ve tipi nedeniyle ulaşıma kapanan güzergâhlar iş makineleriyle açılırken, hasta evinden alınarak güvenli bir şekilde ana yola ulaştırıldı.
Ambulansın kesintisiz ilerlemesi için yol boyunca çalışmalarını sürdüren ekipler, sağlık ekiplerine destek verdi.
Müdürlük, kış boyunca 7/24 esasıyla sahada olacaklarını belirterek, yurttaşları buzlanmaya karşı uyardı.
DIĞER HABERLER
-
BASINA VE KAMUOYUNA
25 Haziran 2026, 15:42 -
Gülistan Doku Kadın Futbol Turnuvası’nda çeyrek final karşılaşmaları oynandı
25 Haziran 2026, 12:55 -
Kadınlar Xanê Akdoğan Kadın Bostanı’nda üretim için bir araya geldi
25 Haziran 2026, 08:24 -
Sanayi Sitesinde yapım ve onarım dönemi: Kooperatiften Eşbaşkanlara ziyaret
24 Haziran 2026, 11:03 -
Tuşba Belediyesi’nden ruhsatsız işletmelere denetim
23 Haziran 2026, 16:45 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri sona erdi
22 Haziran 2026, 14:43 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri yoğun katılımla sürüyor
22 Haziran 2026, 13:58 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri ikinci gününde de devam etti
22 Haziran 2026, 13:51 -
Tuşba Belediyesi ‘Edebiyat ve Kitap Günleri’ başladı
18 Haziran 2026, 16:52 -
Eşbaşkan Keser: ‘Halkla birlikte yönetimi esas alıyoruz’
15 Haziran 2026, 13:02



