Tuşba'da Doğalgaz Çalışmaları Başladı 16 Temmuz 2024,
Tuşba'da doğalgaz sorununun çözümü için Eşbaşkanlar devreye girdi.
Tuşba Belediyesi, ilçede ciddi bir sorun haline gelen doğalgaz sorununu çözmek için yetkili kurumlarla görüşmeleri başlattı.
Tuşba Belediyesi Eşbaşkanları Hanım Akkoş ve Ümit Keser, ilçedeki doğalgaz sorununu çözmek için her türlü çabayı sarfedeceklerini söyleyerek yetkili kurumlarla görüşmeleri başlattı. İlçenin bütün sokaklarına doğalgaz hizmetinin götürülmesinin temel bir hak olduğunu belirten Eşbaşkanlar, yetkili kurumları bu konuda sorumluluk almaya çağırdı.
DIĞER HABERLER
-
Tuşba Belediyesi Edebiyat ve Kitap Günleri: 40 yayınevi Van'da buluşuyor
11 Haziran 2026, 15:42 -
Şemsibey’de halk istedi çevreye zarar veren iki ahır yıkıldı
10 Haziran 2026, 16:23 -
Eski Van Evleri’nde çimler biçildi alan düzenlendi
09 Haziran 2026, 13:05 -
Altıntepe ve Kalecik mahallelerinde metruk yapı ve ahır yıkımları tamamlandı
08 Haziran 2026, 16:24 -
Tuşba Belediyesi’nden meslek hastalıklarına karşı erken teşhis önlemi
08 Haziran 2026, 13:47 -
Tuşba Belediyesi’nde ‘Etik Davranış İlkeleri’ eğitimi: ‘En büyük sorumluluğumuz şeffaf ve adil yönetim”
08 Haziran 2026, 09:34 -
Tuşba Belediyesi’nden Dünya Çevre Günü’nde “Ekokırım” tepkisi: 'Halkın zehirlenmesine geçit vermeyeceğiz'
05 Haziran 2026, 16:20 -
Tuşba Meclisi'nde ekoloji ve yaşam hakkı mesajı
05 Haziran 2026, 10:40 -
Ermişler Mahallesi’nde heyelan sonrası yol güvenliği sağlandı
03 Haziran 2026, 15:49 -
Tuşba Belediyesi Meclisi: ATM alanları için İmar Komisyonu devreye giriyor
03 Haziran 2026, 14:14
