Eşbaşkanlar Birim Müdürleri İle Toplantı Gerçekleştirdi 26 Kasım 2025, 12:43
Tuşba Belediyesi Eşbaşkanları Hanım Akkoş ile Ümit Keser, birim müdürleri ile bir araya geldi.
Eşbaşkanlar Hanım Akkoş ile Ümit Keser ve meclis üyeleri, birim müdürleriyle bir toplantı gerçekleştirerek kurum içi işleyişe yönelik önemli değerlendirmelerde bulundu.
Mesai disiplininin ele alındığı toplantıda Eşbaşkanlar, belediye hizmetlerinin aksamadan ve daha etkin yürütülmesi için çalışanların mesai kurallarına hassasiyetle uyması gerektiğini vurguladı.
Belediyenin ileriye dönük çalışma planlarına ilişkin hazırlıklar, birimlerin ihtiyaçları, mevcut durum analizleri ve yaklaşan dönem projeleri ise bir sonraki toplantının gündeminde detaylı olarak ele alınacak.
DIĞER HABERLER
-
Tuşba Belediyesi Edebiyat ve Kitap Günleri: 40 yayınevi Van'da buluşuyor
11 Haziran 2026, 15:42 -
Şemsibey’de halk istedi çevreye zarar veren iki ahır yıkıldı
10 Haziran 2026, 16:23 -
Eski Van Evleri’nde çimler biçildi alan düzenlendi
09 Haziran 2026, 13:05 -
Altıntepe ve Kalecik mahallelerinde metruk yapı ve ahır yıkımları tamamlandı
08 Haziran 2026, 16:24 -
Tuşba Belediyesi’nden meslek hastalıklarına karşı erken teşhis önlemi
08 Haziran 2026, 13:47 -
Tuşba Belediyesi’nde ‘Etik Davranış İlkeleri’ eğitimi: ‘En büyük sorumluluğumuz şeffaf ve adil yönetim”
08 Haziran 2026, 09:34 -
Tuşba Belediyesi’nden Dünya Çevre Günü’nde “Ekokırım” tepkisi: 'Halkın zehirlenmesine geçit vermeyeceğiz'
05 Haziran 2026, 16:20 -
Tuşba Meclisi'nde ekoloji ve yaşam hakkı mesajı
05 Haziran 2026, 10:40 -
Ermişler Mahallesi’nde heyelan sonrası yol güvenliği sağlandı
03 Haziran 2026, 15:49 -
Tuşba Belediyesi Meclisi: ATM alanları için İmar Komisyonu devreye giriyor
03 Haziran 2026, 14:14


